Termeni si conditii
- TERMENI ŞI DEFINIŢII
Coral Farm (CORAL FARM REEF S.R.L.) isi rezerva dreptul de a revizui Termenii şi Condiţiile generale prezentate în această secţiune in orice moment si fara o notificare prealabila a utilizatorilor. Termenii si condițiile de utilizare în vigoare sunt cei afișați pe site se vor aplica tuturor.
Accesarea sau vizitarea website-ului, a oricărei pagini din acesta, precum şi emiterea unei comenzi constituie o acceptare în întregime şi necondiţionată a Termenilor şi Condiţiilor şi a oricărei prevederi din aceştia.
Logarea/Autentificarea printr-o retea de socializare: Google+ sau Facebook - reprezinta o acceptare a Termenilor si conditiilor.
Termenii utilizaţi vor avea următorul înţeles:
Cumparator/Utilizator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si/sau efectueaza o Comanda . În prezentul act cumpărătorul mai este numit şi client.
Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
Vânzător - este denumirea comerciala a CORAL FARM REEF S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Com. Chiajna, Str. Cap. Dumitru Calin, nr. 16, Jud. Ilfov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J23/3141/2015, cod unic de inregistrare fiscala 36707976, altfel numita si CORAL-FARM.
Bunuri, Vietati si Servicii – orice vietate/produs si/sau serviciu, inclusiv serviciile si documentele mentionate in Comanda, ce urmează a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Comanda – un document electronic ce intervine ca mijloc de comunicare intre Cumparator si Vanzator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Vietati, Bunuri si/sau Servicii ce se regasesc pe Site.
Contract – reprezintă conventia realizata la distanta intre Cumparator si Vanzator, fara a fi necesara infatisarea partilor, respectand termenii si conditiile generale din prezentul document. Din Contractul care ia naştere ca urmare a inregistrarii unei comenzi, FAC PARTE INTEGRANTĂ PREZENTELE CONDIŢII si TERMENE GENERALE, ACCEPTATE IMPLICIT DE catre CUMPĂRĂTOR. Prin transmiterea comenzii, clientul se angajează contractual să achiziţioneze produsele comandate. Contractul se consideră încheiat în momentul trimiterii de către vânzător a mesajului de confirmare a comenzii clientului.
Campanie – mijloc prin care se prezenta in scop comercial, o anume cantitate limitata de Vietati, Bunuri si/sau Servicii, pentru o perioada de timp limitata si stabilita de catre Vanzator.
Continut
- plenitudinea informatiilor de interes general publicate pe site-ul www.coralfarm.ro, care pot fi vizualizate si accesate prin folosirea unui echipament electronic
- conținutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin resurse electronice si/sau orice alt intemediu de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Garanţia tehnică (comerciala) este garanţia oferită de producătorul electronicelor si in general copiata de vanzator. Nu exista o perioada minima de garantie tehnica. Dacă ţi se strică sau ai probleme, acesta e criterul pe baza căruia produsele sunt reparate sau inlocuite.
Garanţia de conformitate este garanţia oferită de vânzător, conform legislaţiei în vigoare. Este o perioadă de maxim 2 ani pentru bunurile de folosinta indelungata, produsele cu o perioada de functionare mai mica pot avea evident o garantie mai mica Art. 16-2. Aceasta garantie este cea prin care vânzătorul îţi garantează că produsul vândut este conform (nu functional) cu specificaţiile pe care el s-a angajat că le vinde. Această garanţie este independentă de garanţia tehnică şi nu face obiectul defecţiunilor tehnice.
- LIMITAREA RASPUNDERII Coral Farm Reef S.R.L.
2.1. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic
2.2. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii, inainte de efetuarea livrarii in cazul acceptarii noii cantitati, sau va returna suma achitata in cazul refuzului pentru noua cantitate.
2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.4. Pentru Comenzile inregistrate de Cumparator, comenzi ce urmeaza a fi expediate in showroom-ul si punctele de livrare CORAL-FARM preturile si/sau rezervarile Vietatilor, Bunurilor si/sau Serviciilor raman valabile numai 24 (douazecisipatru) de ore .
2.5. CORAL – FARM nu este responsabil si nici nu poate fi facut responsabil pentru erorile, neacuratetea informatiilor publicate/mentinute pe site, care nu ii sunt imputabile. Utilizatorii vor regasi informatii detaliate in magazinul CORAL FARM.
2.6. Daca preturile sau alte detalii ale produselor /promotiilor au fost afisate si/sau introduse in baza de date in mod eronat, CORAL FARM isi rezerva dreptul de a anula o anumita comanda si de a informa clientul in cel mai scurt timp posibil despre eroarea aparuta (in cazul in care produsul nu a fost inca livrat).
2.7. Detaliile/caracteristicile bunurilor ce se regasesc pe SITE sunt preluate si puse la dispozitie de furnizor/producatori iar CORAL FARM nu isi asuma raspunderea pentru acuratetea acestor informatii.
2.8. Preturile bunurilor, vietatilor si serviciilor sunt pur informative si pot suferi oricand modificari neanuntate.
2.9. Daca nu este precizata perioada desfasurarii promotiei, preturile bunurilor, vietatilor si serviciilor ce fac parte din promotie sunt valabile in limita stocurilor disponibile. Preturile din magazinul CORAL FARM pot fi diferite de cele afisate pe site-ul www.coralfarm.ro, astfel ca comenzile inregistrate online pentru bunuri, vietati si servicii la pretul mai mic fata de cel afisat in magazin, raman in vigoare si vor fi livrate in ordinea inregistrarii comenzilor pe site si in functie de limita stocului disponibil.
2.10. CORAL-FARM isi pastreaza dreptul sa suplimenteze si sa modifice orice informatie de pe SITE.
2.11. Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.coralfarm.ro ce poarta mențiunea “În stoc furnizor” - produsul se afla in oferta furnizorului si teoretic in stocul acestuia. Verificarea stocului la furnizor se face de catre un agent de vanzari dupa preluare comenzii, in termen de maxim 72 de ore lucratoare din momentul preluarii comenzii. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 5 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
2.12. Pentru produsele care poartă mențiunea “În stoc furnizor” se poate solicita achitarea unui avans de minim 25% din valoarea produsului sau a întregii comenzi.
2.13. Pot exista situatii când pe site-ul www.coralfarm.ro un produs apare "În stoc" însa acesta nu se află fizic în stocul depozitului nostru, în aceste cazuri, clientului i se va comunica un termen estimativ de livrare conform procedurii de la pct. 2.11.
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI
3.1. CORAL FARM nu este si nu poate fi facut responsabil pentru eventualele costuri suplimentare achitate de cumparator, inclusiv comisioanele de conversie valutara practicate de institutiile bancare.
3.2. Anumite produse expuse pe SITE sunt cu titlul de exemplu, iar produsele expediate se pot deosebi de imagini din cauza modificarilor specificatiilor si/sau design-ului, neanuntate de catre furnizori/producatori.
3.3. Metodele de plata pentru finalizarea comenzilor online sunt : numerar la livrare, online cu card bancar, ordin de plata. Plata efectuata onlie cu cardul bancar nu asigura confirmarea si expedierea produselor din comanda. Daca comanda nu este confirmata in termen de 72 (saptezecisidoua) de ore suma de bani platita va fi inapoiata in contul clientului in cel mai scurt timp.
3.4. Daca Vanzatorul nu poate livra comanda unui bun, vietate si/sau serviciu Cumparatorului, Vanzatorul va notifica Cumparatorul despre acest fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea bunului/vietatii si/sau seviciului in termen de maxim 7 zile lucratoare, incepand cu data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului
3.5. Inregistrarea comenzii nu echivaleaza cu o confirmare a acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre Coral Farm pentru a o putea confirma si determina termenii de livrare. Termenul de livrare este de 24-72 ore de la confirmarea comenzii , daca nu dispune altfel.
3.6. Pregatirea si ambalarea coletelor ce contin vietuitoare, se va face de catre Coral-Farm in recipiente speciale pentru a asigura o cat mai buna calitate a transportului, prin utilizarea de masuri si medii suplimentare ce conduc la cresterea sigurantei acestora in timpul transportului.
3.7. Vanzatorul poate anula Comanda Cumparatorului, dupa o notificare anterioara adresata Cumparatorului, fara nicio obligație ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa solicite celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- a) neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- b) invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de CORAL-FARM, in cazul platii online;
- c) datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE CLIENTULUI
4.1 Clientul are dreptul sa notifice in scris vanzatorului defectele sau neregulile observate, si poate cere inlocuirea bunurilor, vietatilor si serviciilor, fie cu unul identic sau asemanator, atunci cand acesta este in stoc sau contravaloarea produsului sub forma de cec de cumparaturi in magazinul Coral Farm, numai in una din urmatoarele situatii:
a) daca cererea se face la deschiderea coletului si prin fotografii in care se arata stadiul avansat de deteriorare a bunurilor si/sau vietatilor ori moartea vietatilor.
b) cand termenul de livrare este respectat si confirmat de Coral-Farm, incepand cu ora de expediere a coletului si pana la primirea acestuia.
c) atunci cand coletul prezinta un stadiu bun de conservare .
4.2 Clientul are obligatia sa ataseze fotografii cu bunul sau vietatea deteriorat/ă sau moarta in punga inchisa fara ca aceasta sa fi fost deschisa, fara a le introduce acvariu in cazul vietuitoarelor, pentru a fotografia eventuale nereguli constatate. Lipsa acestei fotografii si nerespectarea termenului de reclamatie (vezi pct. 5.2) dupa primirea coletului duce la nulitatea reclamatiei.
4.3 Orice tip de intarziere datorata clauzelor de forta majora si/sau lipsa din domiciliu a clientului si/sau deteriorarea coletului din vina transportatorului fara ca acesta sa fi fost asigurat, fac nule orice reclamatii si implicit conditiile de returnare sau rambursare.
4.4 Daca Cumparatorul/Clientul cere retragerea din Contract, in cadrul termenilor si conditiilor prezentate in acest document, acesta trebuie sa restituie produsul reclamat precum si cadourile aferente (daca este cazul) care au insotit comanda. Vanzatorul va restitui suma in maxim 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data receptionarii produsului returnat de catre Cumparator. Suma va fi restituita astfel :
a) pentru Comenzile platite cu card online ->prin returnare in contul din care a fost efectuata plata;
b) pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Card bancar-> prin virament bancar ;
4.5 Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai in contul IBAN al clientului specificat in formularul de retur.
Nu se accepta colete cu ramburs.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
- intr-o stare perfecta, fara urme de utilizare vizibile
- cu etichetele originale si in ambalajul original
- cu toate accesoriile aferente
- certificatul de garantie in original
- insotite de formularul de returnare completat si semnat de catre proprietarul produsului
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE: Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, indoieturi sau care intra in contact cu apa sau cu orice substante chimice etc.
Costurile de transport retur produse vor fi suportate de catre client, clientul va achita taxa de transport la curier in momentul expedierii coletului.
NU SE ACCEPTA COLETELE RAMBURS!
4.6 Prin crearea Contului si/sau folosirea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii
- TERMENUL DE EMITERE SI/SAU TRANSMITERE A RECLAMATIEI
5.1. Reclamatia se face imediat dupa primirea coletului si dupa deschiderea si constatarea neregulilor.
5.2. Pentru vietuitoare - dupa primirea si deschiderea coletului cumparatorul are la dispozitie 3 ore pentru emiterea reclamatiei, inainte ca animalele sa fi fost introduse in acvariu.
5.3. Coral-Farm nu raspunde de deteriorare si/sau moartea coralilor, plantelor sau animalelor dupa introducerea acestora in acvariile clientilor, pierderi ce pot fi datorate conditiilor la care acestia sunt supusi, de asemenea nici pentru orice tip de reclamatii cu privire la ulterioare consecinte ce pot surveni in acvariu dupa introducerea si/sau tratarea vietuitoarelor.
5.4. In cazul indeplinirii celor mai sus enumerate, te rugam sa ne contactezi in scris pe email: contact@coralfarm.ro si vei fi contactat pentru a stabili modul de returnare si rambursare a contravalorii produselor. Suma contravalorii produselor poate fi consumata numai in cadrul magazinului Coral Farm si nu se returneaza sub forma de bani in cazul vietuitoarelor.
5.5. Pentru solutionarea reclamatiei termenul este de maxim 30 zile lucratoare din momentul confirmarii prin email sau telefon a primirii reclamatiei.
- TRANSPORT SI LIVRARE
6.1. Pregatirea pentru livrarea comenzii dumneavoastra se face numai dupa verificarea si confirmarea platii. Termenele de livrare comunicate de Coral-Farm la momentul confirmarii plati au un caracter informativ, putand suferi modificari ulterioare in functie de factorii ce nu depind de Coral-Farm. In cazuri de forta majora, greve, epidemii, razboaie, calamitati naturale, intreruperi sau intarzieri ale transporturilor, imposibilitatea de a gasi pe piata materialele necesare, masuri legale care blocheaza, limiteaza sau produc intarzieri ale productiei si/sau importului de produse, Coral-Farm nu este raspunzatoare pentru nerespectarea termenului de livrare stabilit anterior.
6.2. Costurile de transport vor fi calculate in functie de greutatea totala a coletului si modul de ambalare. Costurile de transport sunt suportate de client. Marfa poate fi asigurata impotriva deteriorarii sau pierderilor suferite in timpul transportului, la compania de curierat conform conditiilor si taxelor practicate de aceasta. Daca ambalajul este deteriorat, acceptati livrarea numai dupa deschiderea coletului si a ambalajului, in prezenta curierului. Dupa semnarea certificatului de primire, nu se mai iau in considerare reclamatii cu privire la transport, ce au ca urmare deteriorarea continutului.
6.3. Costurile de ambare si pregatire pentru transport pentru vietuitoare pot varia in functie de cantitatea comandata, incepand de la 8 lei/cutie.
- CONFIDENTIALITATE
7.1. Informatiile oferite de catre cumparator/client catre Coral-Farm, vor ramane proprietatea acesteia din urma.
7.2. Aestea nu vor fi divulgate catre terte parti si vor fi folosite strict in scopul spre care au fost prezentate.
7.3. La efectuarea fiecarei comenzi, clientul isi da acordul ca datele sale personale sa fie folosite in scopuri comerciale si administrative, conform legilor de confidentialitate a datelor.
7.4. Site-ul si tot cuprinsul acestuia, (textele si imaginile) se afla in proprietatea si sub dreptul de autor (copyright ) al Coral Farm Reef S.R.L. sau www.coralfarm.ro cu toate drepturile rezervate. Este strict interzisa utilizarea oricarui Continut, fara permisiunea in scris a proprietarului. Va aducem la cunostiinta ca Coral Farm Reef S.R.L. va face toate demersurile necesare pentru asigurarea si recunoasterea drepturilor de proprietate intelectuala in conformitate cu legile in vigoare, apeland daca este cazul la actionarea celor vinovati de incalcarea dreptului de proprietate intelectuala in judecata prin instantele penale.
- LITIGII
8.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre CORAL-FARM si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Judetul Ilfov.